Et møde med Jesus

kan forvandle dit liv

Næstved Bykirke (NB) er en frikirke på Sydsjælland. Vi er en international kirke med medlemmer fra og med forbindelser til flere forskellige nationer.

Vi er en åndelig familie, der har som hjørnesten at elske Gud med alt, hvad vi er og gør og elske mennesker på tværs af kulturer, nationer og livsvandringer.

Vores største ønske er….
At vise og fortælle om Faderens kærlighed til alle mennesker og i Helligåndens kraft leve det liv, Jesus har frelst os til.

I næstved Bykirke (NB) kan du:

➤   Se frem til en varm velkomst og fællesskab omkring et måltid mad, kaffe og kage

➤   Blive en del af en kærlig og imødekommende åndelig familie

➤   Opleve åndsfyldt lovsang og tilbedelse fuld af glæde og begejstring

➤   Modtage anvendelig og profetisk forkyndelse af Guds Ord

➤   Få inspirerende undervisning om, hvordan vi vokser og bliver Kristus lig

➤   Lære at virke i Helligåndens gaver

➤   Nyde fællesskabet i rare omgivelser

Besøg os

Skallegårdsvej 10
Næstved, 4700

(Gudstjenester oversættes til engelsk)

Gudstjenester

Søndage kl. 10.30

Sidste søndag i måneden kl. 15.00
(bring-og-del frugt- og kagebord)

HVAD SKER der I NÆSTVED BYKIRKE?

Hold dig opdateret om aktiviteter i Næstved Bykirke

Play Video

Blog: Heaven'sUp

To our English church friends 🇬🇧

Check out our new English blog – Heaven’sUp! We will talk ‘set your minds on things above’ and especially ‘Kingdom Culture’. ENJOY!

Kingdom Culture

WHOEVER THOUGHT?

Culture is found every where without you even knowing it! You think culture, your react from culture.

Stay tuned! Tilmeld dig her👇🏼

Culture@NB

Hold dig opdateret omkring begivenheder i Næstved Bykirke. Få vores månedlige kalender sendt direkte til din mailbox. Her får du overblik over aktiviteter i menigheden, diverse indslag og eventdetaljer.

JESUS, DEN ENESTE VEJ TIL HIMLEN 🤔

Jesus Kristus er kernen i Kristendommen. Der står i Bibelen, at Jesus er Vejen, Sandheden og Livet. Og at ingen kan komme til Gud - vores Far i Himlen - uden at gå igennem Jesus. (Johannes 14 vers 6). Er du nysgerrig? KLIK og læs hvorfor Jesus er den eneste Vej til Himlen