Ny i kirken?

Er du en ny kristen, og har du lyst til at vokse i din tro?  Er du ny i kirken og vil gerne connecte med os? Leder du efter en kirkefamilie?

Så vil vi gerne invitere til frokost 💌

Her vil du få mulighed for at lære os bedre at kende, få svar på dine spørgsmål og få stillet din nysgerrighed.

LOOKING-IN SANDWICH

2 gange om året holder vi en LookingIn  morgenmad, hvor vi introducerer følgende for dig:

• Kristendom 101
  • Næstved Bykirkes DNA
  • Næstved Bykirkes kerneværdier
  • Tjeneste i kirken og åndelige gaver

👉🏼 Klik her til at tilmelde dig 😊.

Frivillig-
teams

Vil du gerne opdage nye venskaber? Connecte med Næstved Bykirkes familie? Vil du gerne prøve noget nyt?  Vil du bruge dine kompetencer med et formål?

👉🏼  Klik her for at blive en del af et eller flere af Næstved Bykirkes 12 frivilligteams.

Næstved Bykirke har ingen fuldtidsansatte.  Derfor udføres al kirkens arbejde af frivillige hænder.  Næstved Bykirke har mange forskellige teams, og der er noget for enhver smag og personlighed. Lige fra indretning til håndværk til forbøn.

frivilligteams

Frontteam / Køkkenteam / Børneteam / Ungdomsteam / MeetUp team / Kreativteam / Produktionsteam / Eventteam / Outreach & Hyrdeteam / Praktiskteam /Lovsangsteam / Administrationsteam

Vi glæder os til at have det sjovt sammen 😎

Culture@NB

Få Næstved Bykirkes Culture@NB sendt direkte til din mailbox hver måned og hold dig opdateret om begivenheder i Næstved Bykirke inklusiv vores månedlige kalender. Culture@NB indeholder desuden informationer om events, aktiviteter, vision og relevante profetiske ord i kirken.

👉🏼 Klik her for at få Culture@NB og den månedlige kalender sendt til din mailbox 📥

Heaven'sup

Heaven’sUp is an English blog for our international church friends. The blog focuses on how to walk an authentic Christian life. As Christians, we live in the tension between being new creations and our old self with its old mindsets and habits. The blog looks at how our minds can be renewed and transformed to God’s Kingdom Culture.

👉🏼 Click here to follower the blog.